1

نجات کودک مارگزیده دهلرانی از مرگ

  • کد خبر : 2794
  • 23 آذر 1399 - 0:54
نجات کودک مارگزیده دهلرانی از مرگ

به گزارش حوادث ایلام;دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: این کودک پس از دریافت درمان های لازم مانند آنتی بیوتیک درمانی و تزریق سرم ضد مار در بیمارستان دهلران جهت بررسی های بیشتر و کامل تر، به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام اعزام شد.   وی افزود: با توجه به سمی بودن نیش مار و […]

به گزارش حوادث ایلام;دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: این کودک پس از دریافت درمان های لازم مانند آنتی بیوتیک درمانی و تزریق سرم ضد مار در بیمارستان دهلران جهت بررسی های بیشتر و کامل تر، به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام اعزام شد.

 

وی افزود: با توجه به سمی بودن نیش مار و پایین بودن سن کودک و ورم زیاد ناحیه گزش، تیمی از متخصصین جراحی، ارتوپدی و اطفال راس ساعت ۱۱ شب، درمان و مراقبت های لازم را جهت مداوای این کودک مار گزیده انجام دادند.

 

دکتر صادقی فر یادآور شد: عملکرد هماهنگ و به موقع تیم بهداشتی، اورژانس پیش بیمارستانی و کادر درمانی موجب شد آرشام ۱۸ ماهه پس از چند روز بستری، با سلامت ‌کامل به آغوش خانواده بازگردد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: هم استانی ها بخصوص ساکنان جنوبی جهت پیشگیری از مارگزیدگی ضروری است دقت بیشتری نسبت به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی داشته باشند و در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.