3

قاتل دختر دهلرانی دستگیر شد

  • کد خبر : 2777
  • 17 آذر 1399 - 11:47
قاتل دختر دهلرانی دستگیر شد

به گزارش حوادث ایلام;  عین الله نیازی فراظهار داشت: در پی انتقال پیکر یک دختر ۲۲ساله از روستای ذوالفقار واقع در بخش دشت عباس به درمانگاه شهر موسیان، در تماس پرسنل درمانگاه با پلیس، بلافاصله نیروی انتظامی به محل مراجعه می‌کنند.     وی افزود: مأموران کلانتری موسیان پس از مشاهده پیکر بی جان این دختر موضوع […]

به گزارش حوادث ایلام;  عین الله نیازی فراظهار داشت: در پی انتقال پیکر یک دختر ۲۲ساله از روستای ذوالفقار واقع در بخش دشت عباس به درمانگاه شهر موسیان، در تماس پرسنل درمانگاه با پلیس، بلافاصله نیروی انتظامی به محل مراجعه می‌کنند.

 

 

وی افزود: مأموران کلانتری موسیان پس از مشاهده پیکر بی جان این دختر موضوع را به دستگاه قضائی اطلاع می‌دهند که با دستور قضائی مأموران پلیس آگاهی در محل درمانگاه حاضر شدند.

 

 

رئیس دادگاه عمومی بخش موسیان و دشت عباس گفت: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی در محل و حضور پزشکی قانونی دال بر خفگی، بلافاصله موضوع دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

نیازی فر با بیان اینکه خانواده مقتول از نحوه فوت و چگونگی اتفاق اظهار بی اطلاعی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته، برادر مقتول به بزه ارتکابی خود معترف و پس از تشکیل پرونده راهی زندان و تحقیقات در این راستا در جریان است.

 

 

رئیس دادگاه عمومی بخش موسیان و دشت عباس اظهار داشت:در اعتراف اولیه قاتل اختلاف خانوادگی را دلیل قتل عنوان کرده است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.