3

نجات مرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه «چرمین» سیروان

  • کد خبر : 2747
  • 12 آذر 1399 - 20:11
نجات مرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه «چرمین» سیروان

به گزارش حوادث ایلام;  “علی اصغر علی اکبری  اظهار داشت: شب گذشته و در یک عملیات شبانه نجاتگران هلال احمر به یک مرد ۳۵ ساله غیر بومی که به دلیل عدم آشنایی کافی با منطقه در ارتفاعات کوه چرمین شهرستان سیروان گرفتار شده بود امداد رسانی کردند.   وی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی […]

به گزارش حوادث ایلام;  “علی اصغر علی اکبری  اظهار داشت: شب گذشته و در یک عملیات شبانه نجاتگران هلال احمر به یک مرد ۳۵ ساله غیر بومی که به دلیل عدم آشنایی کافی با منطقه در ارتفاعات کوه چرمین شهرستان سیروان گرفتار شده بود امداد رسانی کردند.

 

وی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ١١٢) مبنی بر گرفتار شدن یک نفر در ارتفاعات کوه چرمین بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان سیروان به محل اعزام و عملیات جستجو و نجات برای فرد گرفتار شده آغاز شد.

 

علی اکبری افزود: فرد گرفتار شده که به دلیل آشنا نبودن  با منطقه در تاریکی شب مسیر خود را گم کرده بود توسط نجاتگران هلال احمر و با کمک نیرو‌های مردمی به پایین کوه منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اضافه کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.