1

تشابه اسمی در اینستاگرام دردسرساز شد

  • کد خبر : 2709
  • 05 آذر 1399 - 22:52
تشابه اسمی در اینستاگرام دردسرساز شد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی جمالی اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت با موضوع مزاحمت و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.   وی افزود: پس از جمع‌آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شاکی، موضوع در دستور کار کارشناسان این […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی جمالی اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت با موضوع مزاحمت و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

 

وی افزود: پس از جمع‌آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شاکی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

 

سرهنگ جمالی یادآور شد: متهم در اظهارات خود عنوان کرد که تشابه عکس و اسمی که این فرد در پروفایل خود قرار داده بود باعث شد تا وی را با شخص دیگری اشتباه گرفته و در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت کنم.

 

رئیس پلیس فتا ایلام هشدار داد: هرگونه مزاحمت در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی برابر قانون جرم و با آنان برخورد خواهد شد.

 

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.