2

ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا آغاز شد

  • کد خبر : 2694
  • 04 آذر 1399 - 15:33
ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا آغاز شد

به گزارش حوادث ایلام; شکراله شیرخانی با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمام افرادی که در نوبت قبل وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی شوند. وی افزود: برای این کار متقاضیان می‌توانند صرفا کد ملی خود را یکبار از […]

به گزارش حوادث ایلام; شکراله شیرخانی با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمام افرادی که در نوبت قبل وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی شوند.
وی افزود: برای این کار متقاضیان می‌توانند صرفا کد ملی خود را یکبار از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

شیرخانی یادآور شد: پیامک سرپرست خانوار‌ها از امروز تا سه شنبه ۱۱ آذر به مدت یک هفته دریافت می‌شود و پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوار‌ها، یک هفته از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش خواهد شد،.

وی افزود: پس از این در هفته سوم از ۲۰ آذر الی ۲۷ آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد با اقساط ۳۰ ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

شیرخانی عنوان کرد: کمک بلاعوض ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به ازاء هر یک از اعضای خانوار نیز از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود و تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال ۱۳۹۹ درنظر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح شامل افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهاد‌ها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی نمی‌شود.

ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا آغاز شد
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.