2

ضرورت انسجام وهمکاری دستگاه‌های اجرایی و بازاریان برای اجرای طرح جامع مدیریت کرونا

  • کد خبر : 2650
  • 30 آبان 1399 - 22:06
ضرورت انسجام وهمکاری دستگاه‌های اجرایی و بازاریان برای اجرای طرح جامع مدیریت کرونا

به گزارش حوادث ایلام;  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و رییس قرارگاه عملیاتیستاد استانی مبارزه با کرونا درنشست این ستاد، افزود: آگاهی بخشی و اقناع افکار عمومی را در دستور کار قرار داده ایم و بازاریان نیز در این زمینه باید همراه و همکار ستاد کرونا باشند. بسطامی افزود: مهمترین مسئله‌ای را که در […]

به گزارش حوادث ایلام;  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و رییس قرارگاه عملیاتیستاد استانی مبارزه با کرونا درنشست این ستاد، افزود: آگاهی بخشی و اقناع افکار عمومی را در دستور کار قرار داده ایم و بازاریان نیز در این زمینه باید همراه و همکار ستاد کرونا باشند.
بسطامی افزود: مهمترین مسئله‌ای را که در حال حاضر وجود دارد بحث معیشت مردم و ضرر و زیانی است که اصناف و بازاریان متحمل می‌شوند که در این زمینه نیز برای حمایت از مشاغل مختلف دولت بسته‌های حمایتی را در نظر خواهد گرفت و تمام تلاش ما این است که کمترین ضرر و زیان به بازاریان و اصناف وارد شود.
مهمترین محور‌های که در ستاد استانی مبارزه باکرونا مطرح وتصمیم گیری شد به این شرح است:

۱-در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و تعطیلی گروه‌های ۲و۳و۴ شغلی، یا محوریت فرمانداری‌ها تمامی اصناف مشمول گروه‌های مذکور تا آخر طرح پلمپ میشوند که این پلمپ به منزله تخلف اصناف، مشمول تشکیل پرونده تعزیراتی و سابقه تخلف نمی‌باشد.

۲- مسیر‌های منتهی به هسته مرکزی شهر در شهر ایلام به شرح ذیل مسدود و تردد فقط برای ناوگان حمل و نقل عمومی و خودرو‌های امدادی امکانپذیر می‌باشد: میدان انقلاب به سمت چهارراه سعدی، خیابان سمندری، سعدی جنوبی و پارکینگ شهرداری
۳- کلیه ورودی و خروجی‌های شهر بوسیله عوامل راهور و راهداری مسدود و برای خودرو‌های متخلف در شهر‌های وضعیت قرمز جریمه یک میلیونی و سایر شهر‌ها ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.
۴- تیم‌های گشتی بسیج، تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی و سازمان صمت با همکاری اتاق اصناف جهت نظارت بر اصناف به صورت مستمر در سطح شهر حضور دارند.
۵-کلیه دستگاه‌هایی که به صورت شیفت کاری، امدادی، و به هر نحوی بالاجبار می‌بایست در ساعات ممنوعه تردد نمایند لیست خودرو‌های خود و کارکنان شیفتی را مکتوب به فرمانداری‌ها اعلام کنند.
۶- پارکینگ شهرداری هم بوسیله شهرداری ساماندهی می‌شود
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.