3

کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد در دهلران

  • کد خبر : 2551
  • 20 آبان 1399 - 8:48
کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد در دهلران

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “شهاب عزیز زاده “اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سپتون شهرستان دهلران حین کنترول خودرو های عبوری ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   جانشین انتظامی استان ایلام افزود: ماموران این ایستگاه در بازرسی بیشتر از این خودرو ها تعداد ۱۸۰ راس گوسفند قاچاق و بدون […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “شهاب عزیز زاده “اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سپتون شهرستان دهلران حین کنترول خودرو های عبوری ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

جانشین انتظامی استان ایلام افزود: ماموران این ایستگاه در بازرسی بیشتر از این خودرو ها تعداد ۱۸۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل کشف کردند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه در این راستا ۷ متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضائی وخودروهای متوقف شده به پارکینگ دلالت داده شدند.

 

سرهنگ عزیز زاده از مردم خواست: با گزارش به موقع اخبار در خصوص فعالیت افراد سود جو در زمینه قاچاق از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم همراهی کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.