1

اجرای طرح محدودیت تردد به تفرجگاه ها و آرامستان های سطح استان

  • کد خبر : 2556
  • 20 آبان 1399 - 8:57
اجرای طرح محدودیت تردد به تفرجگاه ها و آرامستان های سطح استان

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، از ۲۰ آبانماه، اجرای انسداد و مقررات منع آمد و شد به تفرجگاه ها و محدودیت تردد به آرامستان ها اعمال می شود.   این مقام انتظامی افزود: با توجه به شیوع گسترده […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، از ۲۰ آبانماه، اجرای انسداد و مقررات منع آمد و شد به تفرجگاه ها و محدودیت تردد به آرامستان ها اعمال می شود.

 

این مقام انتظامی افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح استان و افزایش آمار مبتلایان مقررات گفته شده به شکل سخت گیرانه توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه و با همکاری راهداری و شهرداری و سایر نهادهای ذیربط به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

وی ادامه داد: هرگونه تردد غیرضروری مشمول تخطی از مقررات و محدودیت های طرح اعلامی بوده و توسط پلیس راه با اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهد شد.

 

رئیس پلیس راه استان همچنین گفت: به جهت اجرای مراسم و آیین های مربوط به تشییع و کفن و دفن فوت شدگان با هماهنگی شهرداری و دهیاری ها به تعداد محدود اجازه تردد داده می شود.

 

همتی زاده در پایان گفت: کلیه اعمال مقررات و محدودیت ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش ویروس بیماری زا در جامعه بوده و از کلیه هم استانی های عزیز تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و پلیس راه را داشته باشند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.