2

نا آگاهی برخی از مراجعان به چگونگی اخذ نوبت دهی اینترنتی موجب مشکلاتی د رمرکز تعویض پلاک ایلام شده است

  • کد خبر : 2516
  • 08 آبان 1399 - 23:21
نا آگاهی برخی از مراجعان به چگونگی اخذ نوبت دهی اینترنتی موجب مشکلاتی د رمرکز تعویض پلاک ایلام شده است

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به راه اندازی نوبت دهی اینترتی در مرکز تعویض پلاک ایلام از۱۵مهرماه اظهار داشت: به رغم اطلاع رسانی مکرر از رسانه جمعی و تاکید بر اخذ نوبت بصورت اینترنتی، هنوز برخی از مراجعان بدون نوبت قبلی و یا با گرفتن نوبت […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به راه اندازی نوبت دهی اینترتی در مرکز تعویض پلاک ایلام از۱۵مهرماه اظهار داشت: به رغم اطلاع رسانی مکرر از رسانه جمعی و تاکید بر اخذ نوبت بصورت اینترنتی، هنوز برخی از مراجعان بدون نوبت قبلی و یا با گرفتن نوبت ناقص به مرکز تعویض پلاک مراجعه می کنند.

 

وی با تاکید براینکه ارائه هرنوع خدمات به مراجعان ،منوط به داشتن نوبت اینترنتی است از شهروندان خواست :دقیقا نوع خدمات خود را برابر آیتم های مندرج در سایت راهور۱۲۰مشخص و براساس زمان ابلاغی به این مرکز مراجعه کنند.

 

رئیس پلیس راهوراستان افزود: چنانچه متقاضیان به دنبال تعویض پلاک هستند صرفا بایستی گزینه نقل و انتقال را انتخاب کنند و در غیراینصورت امکان تعویض پلاک و ارائه خدمات وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی بدون توجه به ساعت تعیین شده در نوبت دهی اینترنتی زودتر از موعد در مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و باعث ایجاد تجمع می شوند، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم به منظور قطع بیماری کرونا و رعایت حقوق شهروندی فقط در ساعتی که نوبت دارند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

 

سرهنگ کهزادی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات خارج از تاریخ و ساعت انتخابی توسط فرد متقاضی به هنگام ثبت نام اولیه به دلیل سیستمی بودن غیر ممکن است و افراد می بایست تنها ۵ دقیقه زودتر از زمان تعیین شده در مراکز تعویض پلاک حضور یابند.

 

این مقام مسول درادامه به الزامی بودن اصل مدارک هویتی متعامیل (خریدار وفروشنده )و اسناد وسیله نقلیه اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر مدراک فوق همراه داشتن معاینه فنی خودرو برای خودروهای شخصی که ۴سال و خودروهای عمومی و سنگین که ۱سال از تاریخ ساخت آنها سپری شده است الزامی می باشد.

 

رئیس پلیس راهور استان ایلام در پایان یک بار دیگر یاد آور شد: شهروندان برای بهره مندی از خدمات تعویض پلاک بایستی به سایت اینترنتی Rahvar120.ir مراجعه کنند چون در غیر این صورت هیچگونه خدماتی به صورت حضوری به مراجعه کنندگان داده نخواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.