5

اختلاف خانوادگی در شهرستان هلیلان ۲ کشته و ۲ زخمی بر جای گذاشت

  • کد خبر : 2469
  • 08 مهر 1399 - 10:38
اختلاف خانوادگی در شهرستان هلیلان ۲ کشته و ۲ زخمی بر جای گذاشت

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ مجتبی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: صبح امروز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد در روستای چشمه ماهی بخش جزمان، […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ مجتبی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: صبح امروز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد در روستای چشمه ماهی بخش جزمان، برادر یک خانواده به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را  با اسلح شکاری کشته و ۲ نفر دیگر را زخمی می‌کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه ۲ مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده با اورژانس هوایی به مرکز استان انتقال یافت، گفت: بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه با حضور عوامل انتظامی آرامش در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان که محل وقوع درگیری بوده است، گفت: مردم به شایعات مطرح شده توجه نکرده و اخبار موثق خود را از کانال پلیس ایلام در فضای مجازی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.