1

کشف بیش از ۱۵۰کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

  • کد خبر : 2439
  • 02 مهر 1399 - 17:53
کشف بیش از ۱۵۰کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار” نورعلی  یاری” در گفت وگو با خبرنگار ما،بیان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است.   وی با اشاره به کشف ۱۵۰ کیلو گرم موادمخدر در شش ماهه سال جاری، بیان داشت:مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار” نورعلی  یاری” در گفت وگو با خبرنگار ما،بیان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است.

 

وی با اشاره به کشف ۱۵۰ کیلو گرم موادمخدر در شش ماهه سال جاری، بیان داشت:مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی،واجرای طرح های انتظامی، در این بازه زمانی  بیش از۱۵۰ کیلو کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ، اظهار داشت: فروشندگان مواد مخدردر فرایند اعمال مجرمانه خود نبایداحساس امنیت کنند و بدانند که پلیس بعنوان پیش قراول مبارزه با مواد مخدر،با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی وسوداگران مرگ برخورد می کند.

 

سردار یاری،با توجه به اینکه برقراری امنیت و ارتقاء احساس امنیت وظیفه اصلی پلیس است، خاطرنشان کرد:پلیس مقتدرانه با توزیع کنندگان موادمخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد،و در این راه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.

 

وی به خطرات پدیده مواد مخدر نوظهور و صنعتی اشاره کرده و گفت: علاوه بر کشف بیش از ۱۵۰ کلیوگرم مواد مخدر،پلیس استان موفق به کشف بیش از ۸ هزار قلم انواع قرص های صنعتی شده است.

 

این مقام ارشد انتظامی،با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ آرامش عمومی را مختل کنند،گفت:مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم است،لذا ازشهروندان تقاضامندیم،هشدارها و توصیه های پلیسی را در خصوص مراقبت از فرزندان راجدی بگیرند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.