0

فوت ۶۵درصد کشته شدگان ناشی از تصادفات، در محل حادثه

  • کد خبر : 2445
  • 02 مهر 1399 - 18:33
فوت ۶۵درصد کشته شدگان ناشی از تصادفات، در محل حادثه

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما  گفت: شدت تصادفات جاده ای در استان ایلام با توجه به وضعیت حوزه جغرافیایی جاده ها و سرعت غیرمجاز رانندگان خاطی تشدید می شود.   وی ادامه داد: متاسفانه۲۵درصد مصدومان تصادفات جاده ای در هنگام انتقال به بیمارستان و ۱۰درصد […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما  گفت: شدت تصادفات جاده ای در استان ایلام با توجه به وضعیت حوزه جغرافیایی جاده ها و سرعت غیرمجاز رانندگان خاطی تشدید می شود.

 

وی ادامه داد: متاسفانه۲۵درصد مصدومان تصادفات جاده ای در هنگام انتقال به بیمارستان و ۱۰درصد در بیمارستان فوت می کنند.

 

این مقام انتظامی افزود: از کلیه واحدهای امدادی انتظار داریم به محض اطلاع از وقوع حوادث ترافیکی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافته تا پس از انجام کمک های اولیه به مصدومان در سریعترین زمان ممکن نسبت به انتقال آنها به بیمارستان اقدام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: پلیس راه استان ایلام با استفاده از تمام تجهیزات در اختیار و ظرفیت های هوشمند خود در جهت مدیریت سرعت وسایل نقلیه بهره می گیرد.

 

سرهنگ همتی زاده به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توصیه های ماموران پلیس راه در راستای پیشگیری از حوادث جاده ای گامی به سوی ارتقاء فرهنگ ایمنی ترافیک برداریم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.