3

نقش بی بدیل ریش سفیدان و معتمدین محلات درحفظ نظم وامنیت

  • کد خبر : 2442
  • 02 مهر 1399 - 18:11
نقش بی بدیل ریش سفیدان و معتمدین محلات درحفظ نظم وامنیت

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مهرداد علیمحمدی “در گردهمایی سران طوایف و ریش سفیدان سطح استان، گفت: تعامل هدفمند با مردم ،یاریگر پلیس در رسیدن به اهدافش می باشد و پویایی و حیات یک جامعه در گرو تعامل شهروندان است که این امر با همکاری و همیاری بزرگان وریش سفیدان میسر می‌شود.   وی افزود:همکاری سران […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مهرداد علیمحمدی “در گردهمایی سران طوایف و ریش سفیدان سطح استان، گفت: تعامل هدفمند با مردم ،یاریگر پلیس در رسیدن به اهدافش می باشد و پویایی و حیات یک جامعه در گرو تعامل شهروندان است که این امر با همکاری و همیاری بزرگان وریش سفیدان میسر می‌شود.

 

وی افزود:همکاری سران طوایف و ریش سفیدان با نیروی انتظامی در سطح استان این زمینه را ایجاد خواهد کرد، که با دریافت به موقع گزارشات مردمی بتوان زمینه های بروز جرم در محلات را شناسایی و نسبت به رفع آنها قبل از اینکه فرصت وقوع یا انتشار پیدا کنند به نحو موثرتر و با سرعت بیشتری وارد عمل شد.

 

سرهنگ علیمحمدی،ریش سفیدان و معتمدان را از اقشار تاثیر گذار و مهم جامعه و مایه خیر و برکت دانست و افزود: پلیس همواره تلاش داشته است تا با همفکری و همراهی این قشر از جامعه به بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی پایان دهد.

 

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد:احساس امنیت و آرامش مهمترین سرفصل یک زندگی انسان برای زندگی در یک اجتماع است و با نبود آن عملاً نشاط و شادابی از جامعه رخت برمی بندد.

 

وی،با بیان اینکه ریش سفیدان ومعتمدین محلات،اظهار داشت: برگزاری چنین نشست هایی موجب ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی شده و در نهایت رضایتمندی مردم و محبوبیت پلیس را بدنبال خواهد داشت.

 

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر از تعامل ریش سفیدان و سران طوایف درهمکاری با پلیس، خاطر نشان کرد: افتخار نیروی انتظامی خدمت گذاری به مردم است.و پلیس برای پیشبرد اهداف  عالیه نظام وامنیت پایدار، از ظرفیت سران طوایف و معتمیدن  محلات به عنوان بازوی قوی و پشتوانه ای محکم مردمی استفاده می کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.