3
خانه دسته‌بندی نشده

افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت نان در ایلام

  • کد خبر : 2392
  • 22 شهریور 1399 - 16:10
افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت نان در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; کامران سلیمان‌پور مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان ایلام، افزایش قیمت جدید نان بین ۳٠ تا ۳۵ درصد مصوب و ابلاغ شده است.   وی افزود: این افزایش بر اساس […]

به گزارش حوادث ایلام; کامران سلیمان‌پور مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان ایلام، افزایش قیمت جدید نان بین ۳٠ تا ۳۵ درصد مصوب و ابلاغ شده است.

 

وی افزود: این افزایش بر اساس مولفه‌های تاثیر گذار بر تولید نان تعیین شده است؛ بر این اساس قیمت نان سنگک با وزن چانه‌ای ۶۵٠ گرم ۱۵٠٠ تومان، نان لواش با وزن چانه‌ای ۱۶٠ گرم ۲۵٠ تومان، نیمه حجیم ریزشی با وزن چانه‌ای ۲۳٠ گرم ۲۷۵ تومان، بربری با وزن چانه‌ای ۵٠٠ گرم ۸٠٠ تومان و قیمت صمون بین از ۲۵٠ تا ۴٠٠ تومان تعیین شده است.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام اظهار کرد: هزینه حمل هر کیسه آرد از کارخانه تا درب نانوایی ۲۱٠٠ تومان است؛ ماهانه ۵ هزار و ۶۰۰ تن آرد یارانه‌ای و ۵۰۰ تن آزاد بین نانوایی‌های سطح استان توزیع می‌شود.

 

وی ادامه داد: ۶ واحد کارخانه تولیدی آرد فعال در استان وجود دارد که تجهیزات آن‌ها بروز است؛ هم اکنون ۷۰۰ واحد نانوایی در سطح استان فعال است و  هیچ کمبود و مشکل خاصی از بابت آرد وجود ندارد.

 

لازم به ذکر است، سال گذشته در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان ایلام افزایش قیمت جدید نان بین ۱۸ تا ۲۰ درصد مصوب و ابلاغ شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2392
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.