3

کمبود امکانات دست کارگر دکل حفاری را قطع کرد/ خدمت رسانی در شرایط سخت

  • کد خبر : 2389
  • 22 شهریور 1399 - 13:22
کمبود امکانات دست کارگر دکل حفاری را قطع کرد/ خدمت رسانی در شرایط سخت

به گزارش حوادث ایلام; روز سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ در پی حادثه ناگوار در دکل حفاری ۵۶ فتح، تنگ بیجار منطقه مرزی میمک واقع در استان ایلام، یک کارگر اهوازی از ناحیه دست و سر آسیب دید؛ مسوولین امر با بی‌توجهی، وی را در بیمارستان رها کرده و اقدامی جهت اعزام و درمان به […]

به گزارش حوادث ایلام; روز سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ در پی حادثه ناگوار در دکل حفاری ۵۶ فتح، تنگ بیجار منطقه مرزی میمک واقع در استان ایلام، یک کارگر اهوازی از ناحیه دست و سر آسیب دید؛ مسوولین امر با بی‌توجهی، وی را در بیمارستان رها کرده و اقدامی جهت اعزام و درمان به موقع کارگر انجام نداده‌اند.

 

پس از اطلاع رسانی به خانواده‌‌‌‌ی کارگر آسیب دیده، آن‌ها از اهواز به ایلام آمدند و کارگر را به تهران اعزام کردند؛ پس از گذشت سه روز بی‌توجهی مسوولین و پیمانکار دکل حفاری نسبت به اعزام و درمان به موقع، وی در بیمارستانی در تهران بستری شد؛ در بیمارستان به منظور جلوگیری از عفونت، ناچار به قطع دست کارگر شدند.

 

به گفته‌ی خانواده کارگر؛ یکی از متخصصین پیوند اعضا در خصوص قطع دست کارگر گفته است؛ اگر ۲ یا ۶ ساعت بعد از بروز حادثه، کارگر به تهران یا استان‌های همجوار اعزام می‌شد پیوند دست انجام می‌گرفت و ناچار به قطع دست کارگر نمی‌شدیم.

 

او دیگر قادر به کار کردن نیست

فاطمه فرج‌پور همسر کارگر اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، اظهار داشت: عدم پیگیری‌های به موقع دکل حفاری منجر به قطع دست همسرم شد؛ به گفته‌ی دیگران ۶ ساعت بعد از وقوع حادثه، ما را در جریان رخ داد حادثه قرار دادند.

 

وی افزود: همسرم به شدت از ناحیه سر و دست آسیب دیده؛ او دیگر قادر به کار کردن نیست؛ این بی‌توجهی را چه کسی پاسخ می‌دهد؟ ؛ از مسوولین می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

بسیار دیر وارد عمل شدند

یکی از کارگران دکل حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در هنگام وقوع حادثه، مسوولین شرکت، بسیار دیر وارد عمل شدند و اجازه ندادند که به خانواده او اطلاع دهیم؛ همین موضوع سبب شد که دست کارگر قطع شود.

 

وی افزود: کار کردن در این دکل حفاری بسیار سخت است و هر آن ممکن است شاهد رخ داد چنین حوادثی باشیم که می‌طلبد به منظور جلوگیری از حوادث این چنینی امکانات لازم جهت انتقال و… را مهیا کنند.

اکنون خانواده این کارگر اهوازی از دستگاه قضایی، مسوولین و نمایندگان مردم در مجلس خواستار رسیدگی به این موضوع و برخورد با خاطیان هستند.

منبع: فارس

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.