3

خانواده‌های دارای یتیم ایلام صاحب مسکن می‌شوند

  • کد خبر : 2373
  • 18 شهریور 1399 - 12:42
خانواده‌های دارای یتیم ایلام صاحب مسکن می‌شوند

به گزارش حوادث ایلام; قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی مسکن این اداره کل که با حضور مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان مرکز برگزار شد، بیان کرد: عمده مشکل مسکن مددجویان این استان در شهر ایلام بوده که نبود و گرانی زمین دلیل عمده این مشکل است. وی […]

به گزارش حوادث ایلام; قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی مسکن این اداره کل که با حضور مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان مرکز برگزار شد، بیان کرد: عمده مشکل مسکن مددجویان این استان در شهر ایلام بوده که نبود و گرانی زمین دلیل عمده این مشکل است.

وی افزود: ۱۷۰ مددجوی کمیته امداد در روستاهای این استان فاقد مسکن هستند که تا پایان امسال مشکل مسکن آن‌ها برطرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: همچنین مشکل مسکن خانواده‌های یتیم این استان به حدود ۵۰ خانوار رسیده که این خانواده‌ها نیز تا پایان امسال صاحب مسکن می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات مددجویان ایلامی فرسودگی منازل آن‌ها بوده که انتظار داریم امداد مرکز نسبت به اختصاص اعتبارات تعمیرات بازسازی در این زمینه توجه بیشتری به این استان داشته باشد.

موسی‌نژاد ادامه داد: سال گذشته علاوه بر ساخت و تعمیرات مسکن، برای هزار خانواده عملیات گاز کشی صورت گرفته و امیدواریم امسال نیز امداد مرکز در این زمینه توجه خاصی به ایلام داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.