3

حال ۲ نفر از حادثه دیدگان زنجیره علیا وخیم است

  • کد خبر : 2351
  • 15 شهریور 1399 - 8:40
حال ۲ نفر از حادثه دیدگان زنجیره علیا وخیم است

به گزارش حوادث ایلام; مجتبی خالدی با اشاره به انتقال هرچه سریع‌تر مسمومین و اعزام بالگرد اورژانس هوایی به محل افزود: با توجه به این حادثه، اورژانس ١١۵ ایلام بصورت کاملاً آماده باش درآمد و بلافاصله نیروهای اورژانس برای امدادرسانی و انتقال مسمومین به محل اعزام شدند. خالدی افزود: در پی این حادثه، تا این […]

به گزارش حوادث ایلام; مجتبی خالدی با اشاره به انتقال هرچه سریع‌تر مسمومین و اعزام بالگرد اورژانس هوایی به محل افزود: با توجه به این حادثه، اورژانس ١١۵ ایلام بصورت کاملاً آماده باش درآمد و بلافاصله نیروهای اورژانس برای امدادرسانی و انتقال مسمومین به محل اعزام شدند.

خالدی افزود: در پی این حادثه، تا این لحظه ٢٣٠ نفر دچار مسمومیت شدند که پس از انجام اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس ١١۵ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: ١٢ نفر از مسمومین با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به احتمال افزایش تعداد مراجعات گفت: مسمومین بستری در بیمارستان امام علی سرابله به جهت احتمال افزایش تعداد مراجعات، با تلاش تکنسین‌های اورژانس ١١۵ به بیمارستان امام خمینی استان ایلام انتقال داده شدند.

خالدی افزود: حال عمومی همه افراد بجز ٢ نفر که سابقه بیماری آسم دارند مساعد گزارش شده و یک نفر نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری می‌باشد.

وی ادامه داد: کارشناسان مرکز سلامت محیط کار ایلام برای نظارت و بررسی، در محل حادثه حضور و کارشناسان مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت در حال پایش این حادثه می‌باشند.

خالدی افزود: بیمارستان‌ها، مرکز اورژانس ١١۵ ایلام و همچنین بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال هرچه سریع‌تر مسمومین از بیمارستان امام علی سرابله به بیمارستان امام خمینی ایلام، درحالت آماده باش کامل هستند.

 

خبرنگار: سعید ضرغام پور

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.