2

شهرستان های «دره‌شهر» و «ایوان» در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

  • کد خبر : 2328
  • 13 شهریور 1399 - 22:00
شهرستان های «دره‌شهر» و «ایوان» در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام عصر امروز در کارگروه رسانه‌ای استان، گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده شهرستان‌های دره‌شهر و ایوان استان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.   وی افزود: شهرستان‌های آبدانان، ایلام، دهلران و مهران در وضعیت نارنجی، هلیلان، ملکشاهی و بدره در وضعیت سفید و […]

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام عصر امروز در کارگروه رسانه‌ای استان، گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده شهرستان‌های دره‌شهر و ایوان استان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

 

وی افزود: شهرستان‌های آبدانان، ایلام، دهلران و مهران در وضعیت نارنجی، هلیلان، ملکشاهی و بدره در وضعیت سفید و چرداول و سیروان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، بیان داشت: هیچگونه کمبود امکانات در شهرستان‌ها وجود ندارد، نمونه تست‌هایی که  به مرکز ارسال می‌شود نتیجه آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان فرستاده می‌شود.

 

صادقی‌فر عنوان کرد: بیش از ۳۰ درصد مبتلایان کرونا هیچگونه علائمی ندارند و متوجه بیماری خود نیستند و بالغ بر ۵۰ درصد دیگر نیز دارای علائم خفیف و متوسط هستند که به بستری و بعضاً به دارو نیاز ندارند.

 

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.