3

پراید حامل مواد مخدر به مقصد نرسید/ کشف بیش از ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر در ایلام

  • کد خبر : 2325
  • 11 شهریور 1399 - 17:00
پراید حامل مواد مخدر به مقصد نرسید/ کشف بیش از ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سردار “نورعلی یاری” اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده فردی به هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان ایلام و استان های همجوار موضوع بصورت ویژه در دستور […]

به گزارش حوادث ایلام;سردار “نورعلی یاری” اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده فردی به هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان ایلام و استان های همجوار موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع، اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تشکیل چند اکیپ از ماموران مجرب و با هماهنگی با دستگاه قضائی فعالیت این قاچاقچی و همدستانش را مورد رصد قرار دادند.

 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی مشخص شد این سوداگر مرگ قصد انتقال محموله مواد مخدر را با یک دستگاه سواری پراید از شهرستان هلیلان به مرکز استان را دارد.

 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند طی یک عملیات ضربتی و با شگردهای خاص پلیسی این خودرو را  توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۵ کیلو  و ۱۱۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

 

سردار یاری با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه افراد هنجارشکن موضوع را در جهت برخورد به موقع از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.