3
خانه دسته‌بندی نشده

یادداشت/رئیس خانه مطبوعات استان ایلام

  • کد خبر : 2246
  • 26 مرداد 1399 - 16:41
یادداشت/رئیس خانه مطبوعات استان ایلام

سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان ایلام: حرف مفت وتهمت ناروا یک پدیده‌ای ست که از نادیده انگاشتن حقیقت بروز وظهور می‌کند و مهمترین دلیلش، نشر مطلب بی ربط ومغلطه آمیزبه خصوص به واسطه فناوری های جدید برای هتک حیثیت وآبروی دیگران است.   خلاصه اینکه این روزهادر فضای مجازی رها شده وبی دروپیکر؛ حرفهای […]

سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان ایلام:

حرف مفت وتهمت ناروا یک پدیده‌ای ست که از نادیده انگاشتن حقیقت بروز وظهور می‌کند و مهمترین دلیلش، نشر مطلب بی ربط ومغلطه آمیزبه خصوص به واسطه فناوری های جدید برای هتک حیثیت وآبروی دیگران است.

 

خلاصه اینکه این روزهادر فضای مجازی رها شده وبی دروپیکر؛ حرفهای مفت وفاقد ارزشی را می شنویم! ویا می بینیم! که این افرادعامدانه حقیقت راذبح می کنند ودیگران وخود را در محاصره حرف های دروغ وفاقد ارزش قرارمی دهندتا به مقاصد ونیت های شوم خود دست پیدا کنند.

 

از آفت‌های این روزهای فضای مجازی ،توهمات عده ای قلیلی ازافراد است که باظهور شبکه‌های اجتماعی ومهارت های درحدعمق یک‌بندانگشت به آبرو واعتبار دیگران می تازند وبرخود می بالند وگویی که قیامتی نیست ونباید جوابگوی اعمال ناپسند وزشت خودباشند!

 

این روزها همه متخصص درتمام امور شدند وراست ودروغ را بهم می بافند تا صرفا ازخود یک چهره جعلی وفریبنده بسازند که هیهات این برای برخی افراد آورده ای جز سقوط بیشترآنها داشته باشد!

 

حالیه اعتقادی دارم که با توجه به رواج اطلاعات دروغین درفضاهای رها شده مجازی ،ونا امیدی شخصی ازاینکه دولت دراین حوزه تدبیری داشته باشد!! بایدراه‌‌های تشخیص اخبار جعلی وسواد رسانه ای را در تمام سطوح آموزش داد. تادر نهایت درمواجه با اخبارکذب وجعلی، قضاوت ها بسیارهوشمندانه ومنطبق با واقعیت باشد.

 

باکمال ناامیدی بایدعرض کنم !راه های ساده ی فراوانی وجود دارد که دروغ پردازان می توانند با توسل به آنها ادعاهای خودرارنگ ولعاب بزنند وبر بار روانی آنها بیفزایند که بشدت باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2246
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.