4

تولید روزانه ۱۷۰ هزار عدد ماسک در استان ایلام

  • کد خبر : 2177
  • 17 مرداد 1399 - 11:31
تولید روزانه ۱۷۰ هزار عدد ماسک در استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در حال حاضر ۳۴ واحد تولیدی در زمینه تولید ماسک در استان ایلام فعال است که ظرفیت تولید روزانه ۱۷۰ هزار عدد ماسک در این واحد‌ها وجود دارد.   او اضافه کرد: تولید در واحد‌های تولیدی ماسک در استان منوط […]

به گزارش حوادث ایلام; رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در حال حاضر ۳۴ واحد تولیدی در زمینه تولید ماسک در استان ایلام فعال است که ظرفیت تولید روزانه ۱۷۰ هزار عدد ماسک در این واحد‌ها وجود دارد.

 

او اضافه کرد: تولید در واحد‌های تولیدی ماسک در استان منوط به تامین مواد اولیه است.

 

محمدرحیمی با اشاره به استقرار دستگاه تمام اتوماتیک ماسک در استان، بیان کرد: با رایزنی‌های به عمل آمده ۵۸۰ هزار مترمربع پارچه مواد اولیه تولید ماسک وارد استان شده است.

 

او افزود: با تامین مواد اولیه تولید ماسک در استان، فعالان این حوزه علاوه بر تامین نیازمندی‌های ماسک در استان ایلام، زمینه اشتغال بالغ بر ۳۰ نفر را نیز فراهم کرده‌اند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با ارائه تسهیلات لازم زمینه را برای فعالیت واحد‌های تولید ماسک در استان فراهم کرده است.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.