3

تصادف یک دستگاه کامیون باری اف ام با کمپرسی مان در ایلام یک کشته برجای گذاشت

  • کد خبر : 2156
  • 03 مرداد 1399 - 21:04
تصادف یک دستگاه کامیون باری اف ام با کمپرسی مان در ایلام یک کشته برجای گذاشت

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور کارزان به سرابله ، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.   وی افزود: با […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور کارزان به سرابله ، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور مأموران پلیس راه در محل مشخص شد یکدستگاه کامیون باری اف ام و یک دستگاه کامیون کمپرسی مان حاوی سیمان در محور کارزان به سرابله به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب کامیون اف ام رخ داده است.

 

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب کامیون اف ام گزارش شده است گفت:راننده این خودرو پس از انتقال به بیمارستان و به علت شدت جراحات وارده کشته می شود.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان کوهستانی و پر پیچ و خم است، گفت: رانندگان برای تردد در این محورها نیازمند هوشیاری کامل و توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.