2

کلاهبرداری با شیوه رمالی در ایلام

  • کد خبر : 2116
  • 30 تیر 1399 - 19:23
کلاهبرداری با شیوه رمالی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گویی در این خصوص گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری یک رمال و فالگیر از وی در سایت دیوار پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.   وی افزود: بررسی‌های اولیه و تحقیقات مقدماتی از شاکی نشان داد شخصی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گویی در این خصوص گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری یک رمال و فالگیر از وی در سایت دیوار پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

 

وی افزود: بررسی‌های اولیه و تحقیقات مقدماتی از شاکی نشان داد شخصی با درج آگهی تحت عنوان فالگیری و دعانویسی در سایت دیوار و با ادعای برطرف کردن مشکلات مردم با آن‌ها ارتباط و پس از واریز وجه به حساب وی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

 

سرهنگ جمالی ادامه داد: شناسایی عامل انتشار دهنده آگهی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع محترم قضایی متهم شناسایی و پس از پذیرفتن جرم ارتکابی، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

 

وی گفت : در این روش کلاهبرداری افراد کلاهبردار در فضای مجازی با درج آگهی‌های تبلیغاتی جعلی و سوء استفاده از اعتقاد کاربران به دنبال کسب منافع مالی هستند.

 

رئیس پلیس فتا ایلام توصیه کرد: شهروندان مراقب کلاهبردارن در فضای مجازی باشند و والدین گرامی نیز با نظارت بیشتر بر فرزندان خود خصوصاً نوجوانان و جوانان مراقبت‌های لازم را در این خصوص به عمل آورند.

 

این مقام مسئول انتظامی از عموم مردم خواست : در صورت مواجهه با چنین مواردی، موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.