1

اختلاف ملکی در شهرستان دهلران سه زخمی برجای گذاشت

  • کد خبر : 2026
  • 17 تیر 1399 - 21:46
اختلاف ملکی در شهرستان  دهلران سه زخمی برجای گذاشت

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”منوچهر مکی” در تشریح این خبر گفت: این درگیری و تیراندازی عصر امروز سه شنبه در یکی از محلات شهرستان دهلران به پلیس اطلاع داده شد، که بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.   وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد اختلاف ملکی بین دو طایفه […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”منوچهر مکی” در تشریح این خبر گفت: این درگیری و تیراندازی عصر امروز سه شنبه در یکی از محلات شهرستان دهلران به پلیس اطلاع داده شد، که بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

 

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد اختلاف ملکی بین دو طایفه به میزان ۸ هکتار باعث این درگیری شده و یک نفر از طرفین درگیر با تهیه اسلحه شکاری راهی ملک مورد نظر شده و با تیراندازی سه نفر از افراد مرتبط با درگیری را زخمی کرده اند.

 

سرهنگ مکی گفت :بلافاصله ماموران پلیس به تعقیب عامل این درگیری پرداخته و پس از شناسایی وی را دستگیر و اسلحه را نیز کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: در این راستا با هماهنگی مقام قضایی عاملان اصلی این درگیری شناسایی ، دستگیر و در اختیار قاضی پرونده قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.