2

کشف ۴دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 1994
  • 27 اردیبهشت 1399 - 16:38
کشف ۴دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “علی مهری”در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه احداث مزرعه تولید بیت کوین در منزل مسکونی،موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “علی مهری”در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه احداث مزرعه تولید بیت کوین در منزل مسکونی،موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی ،محل فعالیت متهم شناسایی شد،افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از منزل مشخص شد،متهم در داخل اتاقک کوچکی در حیاط ساختمان ،مزرعه تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) ماینر خارجی راه اندازی و در حال تولید ارز دیجیتال است.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی بعمل آمده مشخص شد، برق مورد استفاده دستگاه ها به صورت غیر مجاز نصب شده است،خاطرنشان کرد:در بازرسی های اولیه تعداد ۴ دستگاه پک کامل ماینر خارجی قاچاق کشف شد.

 

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه ۳۰۰میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است، ادامه داد:متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ مهری به شهروندان توصیه کرد:در صورت مشاهده فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.