3
خانه دسته‌بندی نشده

ضرورت تقویت فضای مؤمنانه در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 1942
  • 04 اردیبهشت 1399 - 19:48
ضرورت تقویت فضای مؤمنانه در ماه مبارک رمضان

به گزارش حوادث ایلام; سردار “جمال شاکرمی”، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بر لزوم ترویج این فریضه الهی در جامعه تأکید کرد.   وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و موضوع بیماری کرونا از دستگاه های حاضر خواست به نحو […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “جمال شاکرمی”، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بر لزوم ترویج این فریضه الهی در جامعه تأکید کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و موضوع بیماری کرونا از دستگاه های حاضر خواست به نحو مطلوب و شایسته تبلیغات لازم برای گرامیداشت ماه مبارک و نگه داشتن حرمت آن انجام دهند.

 

آمران به معروف و ناهیان منکر همواره باید شرایط و موقعیت را در اجرای این فریضه مد نظر داشته باشند و با رعایت تمامی جوانب شرعی آنرا عملیاتی کنند تا شاهد اثرگزاری آن در جامعه باشیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان بر لزوم برنامه ریزی اعضای ستاد برای بهره مندی بیشتر عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان از فیوضات این ماه تاکید کرد. همه باید در راستای فراهم کردن شرایط و استفاده حداکثری از ماه مبارک و پرفیض رمضان تلاش های لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1942
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.