2

عودت۱۱هزار دستگاه خودرو از جاده های ایلام

  • کد خبر : 1881
  • 22 فروردین 1399 - 20:34
عودت۱۱هزار دستگاه خودرو از جاده های ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت:در طول مدت اجرای این طرح تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف متوقف، تعداد ۲هزار و ۹۳۰ دستگاه به دلیل تردد غیرمجاز در سطح محورهای برون شهری استان اعمال قانون، ۸ ایستگاه کنترلی در ورودی های استان و شهرستان ها ایجاد و تعداد ۱۱ هزار و […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت:در طول مدت اجرای این طرح تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف متوقف، تعداد ۲هزار و ۹۳۰ دستگاه به دلیل تردد غیرمجاز در سطح محورهای برون شهری استان اعمال قانون، ۸ ایستگاه کنترلی در ورودی های استان و شهرستان ها ایجاد و تعداد ۱۱ هزار و ۲۲۵ دستگاه خودروی غیربومی به شهرهای خود عودت داده شده اند.

 

وی افزود:از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا کنون شاهد کاهش ۴۴ درصدی تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های استان بوده ایم.

 

این مقام انتظامی یادآور شد:طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان ها،بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد:رانندگان کما فی السابق نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

 

وی گفت:تمامی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راه انتظامی استان،خدمتگذاری به مردم شریف و فهیم استان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده است،لذا از تمامی هم استانی‌ های محترم تقاضا می شود که نهایت همکاری و همراهی را با عوامل پلیس راه داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.