3

از تجمع در صحنه های تصادف خودداری کنید

  • کد خبر : 1860
  • 21 فروردین 1399 - 18:11
از تجمع در صحنه های تصادف خودداری کنید

به گزارش حوادث ایلام; با توجه به ابتلای بالای ۳۰۰ نفر به کرونا در استان ایلام و پراکنده بودن بیماران کرونایی در سراسر استان احتمال ابتلا به کرونا برای اکثر افراد وجود دارد.   طی نخستین روزهای شیوع این بیماری و با ایجاد کمپین ها و توصیه های پزشکان و مسئوالان مبنی بر ماندن در […]

به گزارش حوادث ایلام; با توجه به ابتلای بالای ۳۰۰ نفر به کرونا در استان ایلام و پراکنده بودن بیماران کرونایی در سراسر استان احتمال ابتلا به کرونا برای اکثر افراد وجود دارد.

 

طی نخستین روزهای شیوع این بیماری و با ایجاد کمپین ها و توصیه های پزشکان و مسئوالان مبنی بر ماندن در خانه و اجرای محدودیت های تردد باعث کاهش تصادفات در محورهای استان شد

 

نبود درمان قطعی و افزایش ماندگاری ویروس کرونا در سطح استان،کشور و جهان طی روزهای گذشته خروج مردم از خانه ها با شیب صعودی شکل گرفت.

 

با استناد به صحبت های رئیس پلیس راه انتظامی استان مبنی بر مشخص شدن دو نفر مبتلا به کرونا در تصادفات مردم از تجمع هنگام وقوع حادثه خودداری و تا رسیدن نیروهای امدادی صبر پیشه کنند.

 

دیده شده در یکی از فقره های تصادف استان افراد عادی و کادر درمانی با فرد سانحه دیده که بعد از انتقال و نگهداری در بیمارستان مشخص گردید به کرونا مبتلا بوده تماس داشتنه اند که امیدواریم ویروس به هیچ کدام از افراد منتقل نشده باشد.

 

نکته اساسی در تصادفات این است که مردم هنگام وقوع حادثه تجمع نکنند و پرسنل عزیز اورژانس و کادر درمانی نسبت به تماس با فرد آسیب دیده دقت بیشتری کنند و فرد از نظر علائم کرونا برسی شود.

 

رانندگان عزیز که در محورهای استان در حال تردد هستند در صورت دارای علائم خستگی، تب،تنگی نفس ،سرفه از رانندگی خودداری کرده و جان خود و دیگران را تهدید نکنند.

 

توصیه پایانی مردم سفرهای درون و برون شهری خود را به حداقل ممکن رسانده و قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.