0

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۱۵۰۰ خودرو در ایلام

  • کد خبر : 1843
  • 13 فروردین 1399 - 0:32
جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۱۵۰۰ خودرو در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاد” اظهار داشت: پلیس راه از تمام تجهیزات و امکانات و با آماده باش کامل تا پایان تعطیلات نوروزی با حضور پررنگ در جاده ها و با افراد قانون گریز برخورد قاطع خواهد کرد.   وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته دوربین های هوشمند ثبت تخلفات جاده ای […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاد” اظهار داشت: پلیس راه از تمام تجهیزات و امکانات و با آماده باش کامل تا پایان تعطیلات نوروزی با حضور پررنگ در جاده ها و با افراد قانون گریز برخورد قاطع خواهد کرد.

 

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته دوربین های هوشمند ثبت تخلفات جاده ای در استان؛ بیش از ۱۵۰۰ مورد تخلفات جاده ای ثبت کرده اند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه تا پایان تعطیلات؛ کلیه جاده های فرعی، راههای روستایی، تفرجگاهها، مناطق تفریحی و آرامستان ها مسدود هستند، یادآور شد: خودروهای پارک شده گردشگران در حاشیه جاده ها به پارکینگ منتقل می شوند.

 

“سرهنگ همتی زاده” با اشاره به اینکه کلیه اقدامات در راستای مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا است، تصریح کرد: مردم باید از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند چرا که رانندگان متخلف مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: راههای اصلی منتهی به شهر ایلام و شهرستان های دیگر استان تا پایان تعطیلات مسدود می شوند و در اجرای این طرح، رئیس ستاد مبارزه با بیماری کرونا، دادستان از اقدامات پلیس حمایت و با کسانی که از قانون سر پیچی کنند برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.