2

آمادگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) برای مقابله با کرونا

  • کد خبر : 1786
  • 11 اسفند 1398 - 8:56
آمادگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) برای مقابله با کرونا

به گزارش حوادث ایلام;سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: با افتخار برای سلامتی مردم، آمادگی کامل و همه جانبه برای مقابله و کنترل ویروس کرونا دارد.   سردار شاکرمی با بیان اینکه درمانگاه‌های سپاه ایلام تا بازگشت به شرایط عادی و در راستای خدمت به مردم استان در آماده باش […]

به گزارش حوادث ایلام;سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: با افتخار برای سلامتی مردم، آمادگی کامل و همه جانبه برای مقابله و کنترل ویروس کرونا دارد.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه درمانگاه‌های سپاه ایلام تا بازگشت به شرایط عادی و در راستای خدمت به مردم استان در آماده باش خواهند بود، از انجام اقدامات ویژه برای مقابله با این ویروس خبر داد.

 

قرارگاه دائمی شفا در سطح سپاه و در شهرستان ها و همچنین رصد و پایش روزانه موضوع و برنامه ریزی برای اجرای مراحل بعدی فعال شده است.

 

وی از آمادگی گردان جنگ نوین جهت پاکسازی و گندزدایی معابر و محل های پرتردد شهر خبر داد و گفت: با هماهنگی های بعمل آمده این اقدام انجام خواهد گرفت.

 

فرمانده سپاه استان ایلام همچنین از اعزام گروه های جهادی به دانشگاه علوم پزشکی جهت کمک و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: سپاه برای کمک به مردم در هر شرایطی از آمادگی لازم برخوردار است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.