4

قاتل فراری، ۲ جوان ایوانی دستگیر شد/قاتل در بیمارستان فوت نمود

  • کد خبر : 1783
  • 10 اسفند 1398 - 19:01
قاتل فراری، ۲ جوان ایوانی دستگیر شد/قاتل در بیمارستان فوت نمود

به گزارش حوادث ایلام;سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت:در چند روز گذشته یک نفر ۲ جوان را در شهرستان ایوان به ضرب گلوله به قتل می رساند و از محل متواری می شود که بلافاصله به صورت ویژه دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.   با تلاش پلیس، فرد قاتل […]

به گزارش حوادث ایلام;سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت:در چند روز گذشته یک نفر ۲ جوان را در شهرستان ایوان به ضرب گلوله به قتل می رساند و از محل متواری می شود که بلافاصله به صورت ویژه دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

با تلاش پلیس، فرد قاتل در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آباد غرب توسط مامورین شهرستان اسلام آباد شناسایی و پس از بی اعتنایی به اخطار پلیس قصد فرار داشت که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 

بلافاصله فرمانده اسلام آباد به همراه ماموران به همراه فرمانده انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایوان و رئیس دادگستری شهرستان اسلام آباد در یک عملیات ۲ ساعته پلیسی ، قاتل دستگیر شد.

 

سردار یاری در ادامه گفت: متهم که در محاصره پلیس بود پس از رایزنی های فروان و اخطار پلیس حاضر به تسلیم شدن نبود و به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرد که در تیراندازی های صورت گرفته بین ماموران و متهم، در نهایت متهم مجروح و تحت الحفظ به بیمارستان اعزام و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

خودرو پژو که متعلق به یکی از مقتولان بود و با همان خودرو از صحنه قتل فرار کرده بود نیز کشف شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.