2

دستگیری شرور سابقه دار در سیروان

  • کد خبر : 1720
  • 23 بهمن 1398 - 16:32
دستگیری شرور سابقه دار در سیروان

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “محمد پوزش” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبه به حق شهروندان، با هماهنگی مقام قضائی ، دستگیری شرور سابقه دار در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.   وی با بیان اینکه با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “محمد پوزش” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبه به حق شهروندان، با هماهنگی مقام قضائی ، دستگیری شرور سابقه دار در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم شناسائی شد، افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

 

جانشین انتظامی شهرستان سیروان گفت: این فرد دارای سوابقی از جمله سرقت، خرید اموال مسروقه، تخلفات مالی، ایراد ضرب و جرح، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بوده است.

 

سرهنگ  محمد پوزش خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت از همه توان و امکانات خود استفاده و با مسببان سلب آسایش مردم برخورد قاطع می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.