1

نارضایتی مردم از سرعت گیرهای غیر استاندارد

  • کد خبر : 1663
  • 12 بهمن 1398 - 16:53
نارضایتی مردم از سرعت گیرهای غیر استاندارد

به گزارش حوادث ایلام; مناسب سازی سرعت گاه های موجود در درون شهرها از وظایف شهرداری ها است که با هماهنگی راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد.   امروزه ایجاد سرعت گیردر سطح کوچه و خیابان های شهر به منظور کاهش میزان تصادفات صورت می گیرد که سهم مهمی در کاهش تصادفات و آمار مرگ […]

به گزارش حوادث ایلام; مناسب سازی سرعت گاه های موجود در درون شهرها از وظایف شهرداری ها است که با هماهنگی راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد.

 

امروزه ایجاد سرعت گیردر سطح کوچه و خیابان های شهر به منظور کاهش میزان تصادفات صورت می گیرد که سهم مهمی در کاهش تصادفات و آمار مرگ و میرهای درون شهری داشته است.

 

متاسفانه عدم استاندارد بودن سرعت گیرهای موجود در سطح استان باعث گلایه شهروندان و وارد نمودن خسارات زیادی به خودروها شده است که مهمترین علت آن عدم ایمن سازی و استاندارد سازی آنها است.

 

مردم از وجود متعدد سرعت گیرها در داخل شهرها گلایه و شکایت ندارد بلکه عدم نارضایتی مردم از عدم استاندارد بودن سرعت گیرها می باشد.

 

جواب خیر ۹۱درصد مردم شرکت کننده به عدم استاندارد بودن سرعت گیرهای داخل شهر این را نشان می دهد که مردم احساس رضایت ندارند.

 

به هرحال انتظار می رود شهرداران شهرستان های استان نسبت به استاندارد سازی سرعت گیرها اقدام کنند تا بیش از این شاهد گلایه مردم و رانندگان نباشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.