2

باند ۴ نفره سرقت احشام در ایلام متلاشی شد

  • کد خبر : 1619
  • 04 بهمن 1398 - 8:45
باند ۴ نفره سرقت احشام در ایلام متلاشی شد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی مهری” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از عشایر شهرستان ایلام و شهرستان های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی افزود: طی تحقیقات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس، تشابه شیوه و شگرد […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی مهری” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از عشایر شهرستان ایلام و شهرستان های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: طی تحقیقات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس، تشابه شیوه و شگرد سارقان در محل سرقت ها مشخص کرد که این سرقت‌ها به صورت حرفه ای و باندی صورت گرفته است.

 

سرهنگ مهری ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی اعضای ۴ نفره این باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در ۲ عملیات موفق و مجزا در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه، متهمان به ۸ فقره سرقت احشام اعتراف و محل سرقت ها و مالباختگان نیز مشخص شده‌ است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضائی و از آنجا نیز روانه زندان شده‌اند، گفت: نکته مهمی که همواره از سوی پلیس به دامداران توصیه می‌شود، دقت در انتخاب نگهبان و محل نگهداری احشام است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.