1

دستگیری ۲ سارق احشام در مهران

  • کد خبر : 1476
  • 23 دی 1398 - 14:01
دستگیری ۲ سارق احشام در مهران

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “قدرت اله شهباز بیگی”در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.   وی ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی در این رابطه ۲ متهم […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “قدرت اله شهباز بیگی”در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی در این رابطه ۲ متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان ۲ فقره سرقت و کشف ۳۰ رأس احشام در تحقیقات پلیسی یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با تأکید بر ادامه داشتن تحقیقات پلیس در راستای دستگیری سارقان احشام از دامداران خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند و از فروش احشام به صورت مقطعی و دیگر شیوه های نامتعارف خود داری کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.