1

انحراف به چپ و خواب آلودگی بیشترین علت حوادث جاده ای/خروج ۸۰ درصد خودروهای زائرین از شهر مهران

  • کد خبر : 1366
  • 28 مهر 1398 - 16:26
انحراف به چپ و خواب آلودگی بیشترین علت حوادث جاده ای/خروج ۸۰ درصد خودروهای زائرین از شهر مهران

به گزارش حوادث ایلام; سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور‌ در‌ گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت:تردد در محورهای مواصلاتی سه استان ایلام،خوزستان و کرمانشاه کماکان پرحجم است.   وی با اشاره به کاهش حجم تردد طی امروز افزود: با توجه به کاهش حجم تردد در محور ایلام-مهران که از دو روز گذشته این […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور‌ در‌ گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت:تردد در محورهای مواصلاتی سه استان ایلام،خوزستان و کرمانشاه کماکان پرحجم است.

 

وی با اشاره به کاهش حجم تردد طی امروز افزود: با توجه به کاهش حجم تردد در محور ایلام-مهران که از دو روز گذشته این محور یک طرفه شده بود از ساعت ۱۰ صبح امروز محدودیت محور ایلام به مهران برداشته شد.

 

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به خروج بالای ۳ میلیون و۴۰۰ هزار زائر از مرزهای کشور گفت: سهم مرز مهران از خروج زائر ۵۷درصد است.

 

وی با اشاره به خروج ۸۰ درصد زوار امام حسین(ع) از استان ایلام گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد خودروهای زائرین در پارکینگ های شهر مهران همچنان وجود دارد.

 

حسینی گفت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی اغلب استان های غربی،جنوب غربی و مرکزی شاهد بار پر حجم ناشی از بازگشت زائرین است.

 

وی افزود: نیروهای پلیس راه تا بازگشت کامل زائرین در آماده باش کامل خواهند ماند.

 

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طی روزهای گذشته شاهد وقوع چندین تصادفات جاده ای بودیم خاطرنشان کرد: علت وقوع این تصادفات دو عامل خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ است.

 

وی با اشاره به لزوم استراحت کامل زائرین قبل از حرکت به سوی استان های مبداء خود افزود: با توجه به اینکه زائرین طی سفر به کربلا چند روز مشغول پیاده رویی هستند هنگام بازگشت از لحاظ جسمانی و بدنی آمادگی رانندگی ندارند.

 

حسینی گفت: عمدترین نگرانی پلیس راه خستگی و خواب آلودگی راننده ها است.

 

وی افزود: در اغلب استان های کشور جاده ها به صورت دو طرفه می باشد و انحراف به چپ ناشی از سبقت بی مورد باعث وقوع تصادفات جبران ناپذیر می شود.

 

رئیس پلیس راه کشور گفت:سرعت و سبقت غیر مجاز بیشترین تخلف رانندگان است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.