2

تصادف مرگبارخودرو سوزوکی با مگان در محور دهلران ۲ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم بر جای گذاشت

  • کد خبر : 1322
  • 25 مهر 1398 - 11:47
تصادف مرگبارخودرو سوزوکی با مگان در محور دهلران ۲ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده”رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با حوادث ایلام اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور دهلران، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.   وی افزود: با حضور کارشناسان در محل مشخص شد […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده”رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با حوادث ایلام اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور دهلران، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور کارشناسان در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو سوزوکی با یک دستگاه مگان برخورد و در این حادثه ۲ نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی سوزوکی عنوان کرده‌اند.

 

سرهنگ همتی زاده گفت: برابر بررسی های کارشناسانه، علت بیشتر تصادفات در محورهای مواصلاتی تجاوز به چپ و خواب آلودگی بوده است که می‌طلبد رانندگان ضمن استراحت کافی از هرگونه عجله و شتاب و انجام حرکات حادثه‌ساز در هنگام رانندگی خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.