1

کشف بیش از یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر در ایوان

  • کد خبر : 1248
  • 17 مهر 1398 - 13:15
کشف بیش از یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر در ایوان

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “سعید عالی پور” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت احدی از فروشندگان مواد مخدر در یک واحد مرغداری غیر فعال ، موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.   وی افزود : با اقدامات […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “سعید عالی پور” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت احدی از فروشندگان مواد مخدر در یک واحد مرغداری غیر فعال ، موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود : با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و با همکاری انتظامی بخش زرنه در یک عملیات موفق پلیسی متهم دستگیر و مقدار یک کیلو و۵۵۳ گرم ماده مخدر کشف از انواع مختلف شد.

 

این مقام انتظامی تأکید کرد : پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر مصمم است و با سوداگران مرگ و عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ازشهروندان خواست : پلیس را با گزارش اخبار در زمینه برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد مخدر با تاس با شماره تلفن ۱۱۰ همراهی کنند.

 

سرهنگ عالی پور در پایان گفت : متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.