3

افزایش سه برابری حجم ترددهادر ورودی مهران /اعمال محدودیت های ترآفیکی بیشتر به سمت پایانه مرزی

  • کد خبر : 1255
  • 17 مهر 1398 - 12:30
افزایش سه برابری حجم ترددهادر ورودی مهران /اعمال محدودیت های ترآفیکی بیشتر به سمت پایانه مرزی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت:نمودارهای آماری گویای افزایش سه برابری میزان ترددها نسبت به روزهای قبل در ورودی شهر مهران است.   وی بیان اینکه حجم ترافیک در ورودی شمالی مهران سنگین تراز سایر مدخل های ورودی است از زائران خواست :درصورتیکه با خودوری […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت:نمودارهای آماری گویای افزایش سه برابری میزان ترددها نسبت به روزهای قبل در ورودی شهر مهران است.

 

وی بیان اینکه حجم ترافیک در ورودی شمالی مهران سنگین تراز سایر مدخل های ورودی است از زائران خواست :درصورتیکه با خودوری شخصی قصد ورود به شهر را دارند از کمربندی و مبادی شرقی استفاده کنند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد:مشاهدات میدانی حاکی از ترافیک سنگین صبحگاهی و شامگاهی و اوج بار به ویژه دراین ساعات درشهر مهران می باشد.

 

کهزادی درادامه بیان داشت: به رغم افزایش میزان ترددها ،بحمدالله به واسطه همکاری خوب دستگاههای اجرایی و تلاش شبانه روزی همکاران شاهد ترآفیکی نیمه سنگین و نسبتا روان درمهران هستیم.

 

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان درپایان از زائران خواست:وسایل نقلیه شخصی خود را در پارکینگ های ورودی به شهر مهران پارک و با حمل و نقل عمومی و اتوبوس های واحد به پایانه مرزی مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=1255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.