3

یادداشت/حسن شوهانی،فعال رسانه

  • کد خبر : 960
  • 13 شهریور 1398 - 15:00
یادداشت/حسن شوهانی،فعال رسانه

حسن شوهانی،فعال رسانه باورنکردنی؛ در آستانه عاشورا و اربعین حسینی پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) اجازه خدمت به عزاداران حسینی را ندارد   این تیتر چکیده تصمیم و اقدام خیره کننده شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی، تکرار میکنم “سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام” است.   علامه های دهر تشخیص دادند که یک موکب محقر و کوچک در […]

حسن شوهانی،فعال رسانه

باورنکردنی؛
در آستانه عاشورا و اربعین حسینی

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع)

اجازه خدمت به عزاداران حسینی را ندارد

 

این تیتر چکیده تصمیم و اقدام خیره کننده شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی، تکرار میکنم “سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام” است.

 

علامه های دهر تشخیص دادند که یک موکب محقر و کوچک در حاشیه یک مسجد،آن هم با بیش از یک دهه سابقه فعالیت،امنیت جانی و روانی شهروندان را به خطر می اندازد!

 

دستور دادند که موکب باید جمع آوری شود،اینکه چرا جمع شد یک طرف،اینکه با چه منطقی باید جمع آوری شود جای خود،سوال این است چرا وحشیانه جمع شد !مگر مسئولین اجراییات شهرداری از چه مسلک و دینی هستند،از کدام فرقه گزینش شده اند که داعش وار به جان پرچم و خیمه ی مطهر امام حسین افتادند.

 

حال سوال اینجاست چگونه شهردار ایلام صدها نمونه واضح و البته همیشگی سد معبر در سطح شهر را نمی بیند اما خدمت رسانی یک موکب خوش سابقه را بر نمی تابد.

 

چگونه است که شهردار ایلام سد معبرهای کلافه کننده شهر را نمی بیند و کوچکترین اقدامی نمیکند،از وانت های میوه فروش حاشیه خیابان های اصلی شهر که باعث ایجاد ترافیک شده و خطر تصادفات رانندگی را بالا میبرند گرفته،از دکه های مزاحم آسایش مردم که به دروغ وعده جمع آوری تک تک ان ها را دادند گرفته تا ۹۰ درصد صاحبان مغازه از اصناف گوناگون که خیابان اصلی را ملک شخصی خود میدانند و با علم به اینکه کوچکترین برخوردی با آنان نمیشود با نصب تابلو و انواع اشیاء گوناگون مانع پارک کردن خودروهای این شهر بی پارکینگ می شوند.

 

یک موکب محقر که تنها ده روز آن هم در ساعات محدود به مردم عزادار ایلام خدمت میکند چه خاری در چشم شما فرو کرد که اینگونه داعش صفتانه بر آن تاختید و عذرخواهی هم نکردید.

 

از شهرداری ایلام که اولین کنسرت مختلط،زنده،و خیابانی تاریخ بعد از انقلاب این مملکت اسلامی که صد البته به شدت مروج اباحه گری و بی حیایی نیز بود را اجرا کرد انتظار دلسوزی برای خیمه های سیدالشهدا(ع) نداریم،روی سخن ما با مسئولین سازمان به اصطلاح تبلیغات اسلامی استان است که به جز این گاف تاریخی عملکردی چه مثبت و چه منفی از آن ها در ذهن نداریم و معلوم نیست کجای کار هستند.

 

برای مسئولین بی تدبیر و خاطی سازمان تبلیغات عذرخواهی کافی نیست شاید استعفا بتواند کمی از آلام عزاداران داغدیده امام مظلومان بکاهد.

 

باجگیران و انگل های رسانه ای نیز بار دیگر ذات کثیف خود را نشان دادند،و با بایکوت کردن تمامی اخبار مربوط به این فاجعه نشان دادند نه دین دارند و نه آزاده هستند.

رسانه ای که ارزش خبری اخبار نخ نما و زرد برایش بیشتر از هتک حرمت سیدالشهدا(ع) است قطعا در پیشگاه خداوند ارزشی نخواهند داشت و امید است جواب بی اعتنایی خود را از خود خداوند دریافت کنند.

 

از امام جمعه محترم استان ایلام و نیز دادستان محترم و انقلابی شهرمان تقاضا داریم خاطیان و مجرمان این هتک حرمت بی شرمانه را در هر جایگاه و کسوتی گه هستند زودتر به مردم معرفی کرده و اقدامات قانونی لازم را اجرا نمایند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.