2

“رگبار و سیلاب” امروز در انتظار ۹ استان کشور

  • کد خبر : 940
  • 12 شهریور 1398 - 13:55
“رگبار و سیلاب” امروز در انتظار ۹ استان کشور

به گزارش حوادث ایلام، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از اواخر وقت امروز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ماه شاهد رشد ابر به همراه بارش باران در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود. بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع از جمله […]

به گزارش حوادث ایلام، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از اواخر وقت امروز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ماه شاهد رشد ابر به همراه بارش باران در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود.

بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع از جمله پیامدهای شراط جوی امروز در مناطق مذکور است لذا از هموطنان درخواست می‌شود از تردد و اسکان در کنار مسیلها و رودخانه‌ها همچنین تردد در مناطق مرتفع این نواحی خودداری کنند.

همچنین از اواخر وقت امروز در شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، پاره‌ای از مناطق اردبیل و خراسان شمالی، ارتفاعات شمالی خراسان رضوی و سمنان شاهد رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال آبگرفتگی، سیلاب ناگهانی و بالا آمدن آب رود خانه‌ها و مسیل‌ها و برخورد صاعقه خواهیم بود.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.