1

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در ایام محرم

  • کد خبر : 935
  • 11 شهریور 1398 - 21:08
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در ایام محرم

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهارداشت :برابر طرح های هر ساله در ایام محرم ،امسال نیز پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام توان خود برای روانسازی ترافیک  در نزدیکی مساجد و تکایا در دهه اول محرم استفاده می کند.   وی افزود:در روزهای تاسوعا و […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهارداشت :برابر طرح های هر ساله در ایام محرم ،امسال نیز پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام توان خود برای روانسازی ترافیک  در نزدیکی مساجد و تکایا در دهه اول محرم استفاده می کند.

 

وی افزود:در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیتهای ترافیکی در سطح شهر اعمال می شود که از طریق رسانه های جمعی به سمع و نظر مردم شریف و ولایت مدار استان خواهد رسید.

 

رئیس پلیس راهوراستان درادامه با اشاره به جانمایی نامناسب برخی از موکب ها درسطح شهر و توزیع نذورات توسط آنها افزود:شماری از موکب ها بدون هماهنگی با پلیس درسطح شهر برپا شده که موجب بروز بی نظمی ترافیکی درساعات اوج بار می شود.

 

وی از کلیه عزاداران حسینی خواست : از پارک کردن  خودرو  در مسیرهای اعلامی اکیدا خودداری و با خادمین خود در مجموعه راهور که جهت روانسازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات مستقر هستند کمافی سابق همکاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.