0

متقاضیان صدور گذرنامه؛ مراقب جاعلان باشند

  • کد خبر : 822
  • 04 شهریور 1398 - 14:59
متقاضیان صدور گذرنامه؛ مراقب جاعلان باشند

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “محمد عطایی” به اهمیت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با فعالیت‌های کلاهبردارانه و سودجویانه در هنگام دریافت گذرنامه و روادیدی خروج از کشور، گفت: رشد چشمگیر جاعلان اسناد و روادید مسافرتی این ضرورت را برای شهروندان و مسافران برون مرزی، ایجاب می‌کند به هشدارهای ارائه شده از سوی پلیس توجه کنند. […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “محمد عطایی” به اهمیت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با فعالیت‌های کلاهبردارانه و سودجویانه در هنگام دریافت گذرنامه و روادیدی خروج از کشور، گفت: رشد چشمگیر جاعلان اسناد و روادید مسافرتی این ضرورت را برای شهروندان و مسافران برون مرزی، ایجاب می‌کند به هشدارهای ارائه شده از سوی پلیس توجه کنند.

 

این مقام انتظامی، عنوان داشت: شهروندان از اطمینان به افراد ناشناسی که غالبا در مقابل سفارتخانه ها، آژانس‌های هواپیمایی و هتل ها، پیشنهاد مساعدت در کاریابی، تجارت، تهیه روادید، گذرنامه و… را می‌دهند، جدا خودداری کنند.

 

وی افزود: این قبیل افراد با جلب اعتماد مسافران و دادن وعده‌هایی مبنی بر یافتن کار و دریافت روادید و گذرنامه کشورهای اروپایی، پول‌های هنگفتی اخاذی کرده و بلافاصله نیز از کشور متواری می‌شوند.

 

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت، خاطر نشان کرد: افراد جاعل با درگیر کردن مسافران در جرایمی، چون جعل گذرنامه، قاچاق انسان و… موجبات دستگیری و حبس آنان در سایر کشورها را فراهم می‌کنند.

منبع: میزان
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.