1

راه اندازی پاسگاه انتظامی در منطقه چالاب و چنگوله مهران

  • کد خبر : 624
  • 28 مرداد 1398 - 17:53
راه اندازی پاسگاه انتظامی در منطقه چالاب و چنگوله مهران

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “قدرت اله شهبازبیگی”در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام  اظهار داشت:: در راستای گسترش حضور پلیس در مناطق جمعیتی و همچنین ایجاد فضای امن برای فعالیت های اقتصادی و صنعتی و سرمایه گذاری در منطقه چالاب و چنگوله پاسگاه انتظامی چالاب راه اندازی شد. وی ادامه داد: افتتاح […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “قدرت اله شهبازبیگی”در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام  اظهار داشت:: در راستای گسترش حضور پلیس در مناطق جمعیتی و همچنین ایجاد فضای امن برای فعالیت های اقتصادی و صنعتی و سرمایه گذاری در منطقه چالاب و چنگوله پاسگاه انتظامی چالاب راه اندازی شد.

وی ادامه داد: افتتاح پاسگاه انتظامی چالاب در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری درنامگذاری سال ۱۳۹۸ (رونق تولید) وهمچنین مطالبات به حق مردم غیور چالاب و چنگوله بوده است.

سرهنگ شهبازبیگی تصریح کرد: با افتتاح پاسگاه چالاب ارائه خدمات قضائی وانتظامی به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنین محدوده سرزمینی چالاب وچنگوله و هزار و ۲۰۰ نفر عشایر ودامداران کوچرو ازطریق این یگان انتظامی امکانپذیر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: برقراری امنیت فضای کسب وکار و شرکت های فعال درحوزه نفت وگاز و همچنین سرمایه گذاران در بخش آب وکشاورزی از دیگر ماموریت های پاسگاه انتظامی چالاب است که در راستای تصمیمات شورای عالی تحول کلانتری وپاسگاه های انتظامی استان ایلام راه اندازی وشروع بکار کرده است.

وی از حمایت و پشتیبانی های سردار”نورعلی یاری” فرمانده محترم انتظامی استان و همکاری مردم و خیران امنیت ساز در ساخت و تکمیل این پروژه، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.