5

دستگاههای هوشمند اعمال قانون، جایگزین قبوض جریمه دستی

  • کد خبر : 345
  • 15 مرداد 1398 - 14:11
دستگاههای  هوشمند اعمال قانون،  جایگزین قبوض جریمه دستی

  به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده ” با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از مجهز شدن پلیس به این دستگاههای هوشمند، امکان ارائه اطلاعات غلط از سوی راننده وجود ندارد  و معیار کار مامور، شماره پلاک خودرو و شماره ملی راننده است.   وی افزود : در این روش مامور با […]

 

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده ” با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از مجهز شدن پلیس به این دستگاههای هوشمند، امکان ارائه اطلاعات غلط از سوی راننده وجود ندارد  و معیار کار مامور، شماره پلاک خودرو و شماره ملی راننده است.

 

وی افزود : در این روش مامور با استفاده از دستگاه هوشمندی که در اختیار دارد می تواند از  سوابق متناسب با تخلفات احتمالی گذشته راننده  مطلع شود.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شناسایی خودروهای مسروقه که تحت پیگیری مقامات قضائی و انتظامی   هستند از دیگر قابلیت های مهم این دستگاه به شمار می رود.

 

وی گفت :  با وجود این دستگاهها  هیچ گونه جرائم غیر واقعی برای هیچ خودرویی صادر نخواهد شد .

 

همتی زاده خاطرنشان کرد : در صورتی که راننده مرتکب تخلف شود ماموران پس از درج مشخصات و ثبت آن در دستگاه هوشمند در اختیار  ،راننده را اعمال قانون کرده و همان لحظه پیامکی برای مالک خودرو ارسال خواهد شد و راننده  از طریق ورود به سامانه راهور۱۲۰ که شناسه قبض و پرداخت در آن وجود دارد  می تواند  نسبت به پرداخت جریمه خود  اقدام کند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.