3

فعالیت ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در جاده های ایلام

  • کد خبر : 281
  • 06 مرداد 1398 - 9:39
فعالیت ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در جاده های ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تعداد تیم با گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی استان نسبت به برخورد با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز اقدام خواهند کرد.   وی گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از علت‌های اصلی […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تعداد تیم با گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی استان نسبت به برخورد با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز اقدام خواهند کرد.

 

وی گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از علت‌های اصلی تصادفات از ابتدای طرح تابستانی سال جاری تا کنون بوده است که نیاز است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، در آغوش گرفتن اطفال هنگام رانندگی، و عدم خوردن و آشامیدن که موجب حواس پرتی و عدم تمرکز راننده می‌شود، جداً پرهیز کنند.

 

رئیس پلیس راه استان استفاده حداکثری از دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار، اجرای طرح‌های کنترل سلامت رانندگان، استفاده حداکثری از سامانه سپهتن، توقیف خودروهای دارای سرعت‌های بحرانی، اجرای طرح‌های برخورد با تخلفات حادثه ساز و طرح‌های برخورد با سرنشینان اضافی وسایل نقلیه و نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان را از برنامه‌های مهم پلیس راه استان ایلام در فصل تابستان به منظور مهار تصادفات است.

 

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات فصل تابستان واژگونی و خروج از جاده وسائط نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است، نیاز است که رانندگان در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی در حین رانندگی ، حتماً در اولین توقفگاه ایمن و مطمئن توقف کرده و پس از رفع خستگی و بدست آوردن تمرکز لازم مجدداً اقدام به رانندگی کنند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.