4

توقیف سواری زانتیا با ۱۸۲ کیلومتر سرعت

  • کد خبر : 227
  • 28 تیر 1398 - 21:42
توقیف سواری زانتیا با ۱۸۲ کیلومتر سرعت

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۴ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل ارتکاب سرعت های بحرانی در سطح استان توقیف و روانه پارکینگ شده اند.   وی افزود:منظور از سرعت بحرانی سرعتی است که […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۴ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل ارتکاب سرعت های بحرانی در سطح استان توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

 

وی افزود:منظور از سرعت بحرانی سرعتی است که رانندگان بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت نسبت به سرعت تعیین شده رانندگی کنند که در این صورت علاوه بر اعمال قانون راننده به مبلغ ۲ میلیون ریال و در نظر گرفتن نمره منفی برای آنها،وسیله نقلیه این دسته از رانندگان نیز متوقف خواهد شد.

 

سرهنگ همتی زاده گفت:از رانندگان محترم تقاضا می شود به دلیل افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ناشی از سفرهای تابستانی،نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی،رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی نمایند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.