2

۶۰ درصد از تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتری شهرها به وقوع می پیوندد

  • کد خبر : 215
  • 28 تیر 1398 - 9:31
۶۰ درصد از تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتری شهرها به وقوع می پیوندد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: براساس تحلیل های آماری صورت گرفته ، علت های اصلی تصادفات جاده ای  در سطح استان در ایام تابستان  توسط پلیس راه استان شناسایی شده است.   وی افزود: براساس این آمار، ۴۶ درصد تصادفات استان  به علت […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: براساس تحلیل های آماری صورت گرفته ، علت های اصلی تصادفات جاده ای  در سطح استان در ایام تابستان  توسط پلیس راه استان شناسایی شده است.

 

وی افزود: براساس این آمار، ۴۶ درصد تصادفات استان  به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده  که منجر به واژگونی می شوند.

 

وی با بیان اینکه ۲۲درصد تصادفات ناشی از انحراف و تجاوز به چپ است،یادآور شد:۱۶ درصد تصادفات رانندگی در جاده ها نیز به علت عدم توجه به جلو در حین رانندگی بوده است.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد : این آمار نشان می دهد، ۱۶درصد تصادفات، به علت  خستگی و خواب آلودگی و عدم رعایت حق تقدم  رخ می دهد.

 

وی تصریح کرد : تابستان امسال بیشترین تصادفات  جاده ای استان  به علت  عجله و شتاب بی مورد  از سوی رانندگان بوده که منجر به حوادث ترافیکی شده است .

 

همتی زاده افزود : ماموران  پلیس راه استان با استفاده از تمام توان و تجهیزات کنترلی در اختیار و دوربین های  هوشمند ثابت  و سیار ثبت تخلفات ، تمام محورهای مواصلاتی استان را تحت پوشش  خود قرار داده  و امنیت و آرامش  بر جاده را  حاکم خواهند کرد.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : از رانندگان تقاضا داریم، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی  و هشدارهای پلیسی،  ایمنی و سلامت سفر خود را در تابستان  تضمین کنند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.