3

پلیس راه و نقش آن در بسترسازی توسعه اقتصادی

  • کد خبر : 208
  • 23 تیر 1398 - 22:22
پلیس راه و نقش آن در بسترسازی توسعه اقتصادی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگارما اظهار داشت: حمل و نقل به مانند  شریانهای حیاتی توسعه اقتصادی مطرح شده و برقراری امنیت برای این شریانها بسیار حائز اهمیت است.   وی افزود: استان ایلام بواسطه مرز بین المللی مهران شاهد تردد انواع وسایل نقلیه باربری است که […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگارما اظهار داشت: حمل و نقل به مانند  شریانهای حیاتی توسعه اقتصادی مطرح شده و برقراری امنیت برای این شریانها بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: استان ایلام بواسطه مرز بین المللی مهران شاهد تردد انواع وسایل نقلیه باربری است که تولیدات داخلی را از مبادی مختلف در سراسر کشور به سمت این مرز و صادرات به کشورهای همسایه میزبانی می کند.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست امسال، شاهد افزایش ۸ درصدی ترددهای وسایل نقلیه باربری در جاده های استان بوده ایم که این موضوع نشان دهنده اهمیت این مرز بین المللی است.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه باربری در حدود ۸ درصد از تصادفات استان نقش داشته اند، که با اتخاذ تدابیری همچون نصب سامانه های هوشمند پایش سرعت و کنترل سلامت رانندگان و طرح های کنترل از مبدا در پی کاهش تصادفات این وسایل نقلیه هستیم.

 

سرهنگ همتی زاده گفت: بستر مناسب ترافیکی بویژه در حوزه زیرساخت های راه و توسعه جاده های فعلی استان به معابر آزادراهی و بزرگراهی می تواند نقش مهمی در افزایش و ایمنی ترددها در استان ایلام داشته باشد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.